dilluns, 4 de gener del 2016

Matinal a Vilanova del Cami, 3 de gener del 2016

A la primera matinal de l'any, som quatre els que sortim de Santa Coloma per anar a la zona esportiva Can Titó de Vilanova del Camí, on ens trobem amb quatre companys més. Són 2/4 de 9 quan comencem a caminar. Passem per sota la C-37 pel pas de la Font del Noia, per agafar un senderó que passa per la font de l'Abraçada (hi ha un pi i un roure que s'abracen). Anem pujant cap als Esgavellats, un lloc de roques, on hi ha instal·lades unes cordes i escales de fusta per superar-les. Sortim al capdamunt d'un tallafocs d'una línia elèctrica. Seguim per un altre senderó que puja al coll de la Llentilla. Continuem una bona estona per la carena, que anem pujant i baixant fins a l'ermita de Collbàs, Després d'esmorzar, reculem una mica per sota la serra de Collbàs, pel camí de Ca l'Aromir fins als dipòsits d'aigua d'Igualada. Aquí tornem a enfilar-nos a la carena per anar al pujol de la Guàrdia (488 m), on tenim unes bones vistes de Vilanova i Igualada als nostres peus i de Montserrat, Argençola... més enllà. Després de la foto de grup baixem cap a Vilanova. Pel camí anem trobant cartells, el primer ens fa rodar el cap. Resulta que a baix al Parc Fluvial hi ha un circuit circular tot marcat. Sortim a la presa del parc, on comença un passeig que arriba fins al Rec d'Igualada.