dimarts, 16 de maig del 2017

XXV Caminada Popular,14 de maig del 2017

Un any més fem la Caminada Popular. Una quarantena d'excursionistes ens trobem a les 8 a la Plaça. Comencem dirirgint-nos a Figuerola, Gialmons i fins a Biure, on esmorzem com cada any el pa amb tomàquet amb botifarra que ens ha preparat els veïns. Una vegada recuperades les forces enfilem cap a Sant Miquel de Montclar. Són les 11 quan fem el cim. Contemplem una estona les magnífiques vistes mentre fem el reagrupament per començar la davallada cap el clot de Sant Miquel. A la font de Sabanic, tenim el primer avituallament. Seguim i anem a buscar el camí de les Planes a Bellprat, que puja pel clot del Carmetes. Sortim al pont del Riudeboix i hem de fer un tros de carretera. Passada la 1 del migdia, trobem el segon avituallament amb el vermut preparat. Ens tornem a reagrupar, travessem el Riudeboix i emprenem la pujada cap al castell de Queralt. Quan hi arribem, la paella està gairebé a punt. Ens entaulem i havent dinat alguns valents tornen a peu cap a Santa Coloma.