dilluns, 26 de gener del 2015

Matinal a la Vall del Corb 25 de gener del 2015

La matinal d'avui la comencem una mica més tard, a 2/4 de 9. Ens trobem a la Muralla. Se'ns afegeix un grup d'excursionistes que estan allotjats a Cal Padró d'Aguiló. Tots plegats fem una bona colla: 34 i 2 gossos. Anem fins Albió on deixem els cotxes. Agafem un senderó que baixa fins al Balneari de Vallfogona i passa pel molí d'Albió. Travessem el riu Corb i comencem a enfilar-nos pel camí Albió-Segura. Quan som al poble ja és l'hora d'esmorzar i hi fem la paradeta. Avui hi ha extres: cafè, te, nata whisky, "conguitos"... Tots tipets continuem camí davallant cap a Saladern. Quan hi arribem, seguim el riu Seniol una estona, fins passada la cruïlla del Fonoll. Camviem de direcció i pugem cap el Cap del Coll: als peus ja tenim Vallfogona i davant nostre l'Ametlla de Segarra. Baixem fins a Vallfogona i anem fins al Balneari per un passeig a la vora de la carretera. Tornem a travessar el riu Corb i pugem pel mateix senseró fins Albió, on el Pep ens té preparades una visita a la formatgeria i una degustació dels formatges. Una molt bona manera d'acabar la matinal, a més de bon temps i bona companyia.