dimarts, 10 de desembre del 2019

Matinal a la Punta Alta, 8 de desembre del 2019

No matinem gaire, hem quedat a les 9 a la Plaça. Som 10 i sortim de Santa Coloma agafant el camí Vell cap a Sant Gallard. Passat el poble seguim el camí de mas Montull, travessem el riu Gaià, que baixa bastant ple després de les últimes pluges, i un tros més amunt el deixem per agafar un senderó que pel mig del bosc puja en direcció al coll Roig. Trobem la pista que porta al Coll i marxem direcció contrària per dalt la carena. Hi ha molta boira i, com que sembla que el sol no vulgui sortir, parem per esmorzar en una esplanada. Continuem carenejant fins a sobre el mas de les Planes. Davallem per anar a travessar la carretera de Pontils, on comença un senderó que s'emparra cap a la Punta Alta. Durant el trajecte fem diverses puntes. Passada la Punta Alta (718 m) agafem el camí cap a Guialmons, on una companya ens invita a fer el vermut a casa seva. Després, més contentets, arribem a Santa Coloma per Figuerola.