dilluns, 6 de juliol del 2020

Sortida Viadós 4 i 5 juliol

El cap de setmana del 4 i 5 de juliol 9 excursionistes vam fer cap a Viadós, un dels llocs més
bonics del Pirineu, just sota el Posets. Tres vam dormir a la furgoneta i els 6 restants, en tenda,
ja que el refugi lliure on volíem fer nit estava ocupat. El dissabte de bon matí, vam començar a caminar direcció al Cuello de la Señal de Biadós, on ja ens toca un bon sol. Després dues horetes, vam decidir fer el cim, passant per la Punta del Sabre (3.139 m), que té l’accés per una bonica i enfilada cresta. D’allí al Gran Bachimala (3.174 m), l’objectiu de la jornada. Al cim ens hi van esperar tres “cames fresques” que havien fet més via que la resta. Foto de rigor i vam baixar per la via “normal”. A les 4 estàvem al refugi i poc després al riu, per refrescar-nos i posar turmells i genolls en remull.
L’endemà, els tres de la furgo (potser més ben descansats) vam voler anar a fer La Forqueta
(3.011 m) seguint el GR11. Total, que dos dies de bona muntanya, amb bons desnivells, +1.500
el dissabte i +1.400 el diumenge, amb vistes espectaculars de bona part del Pirineu aragonès.