dimarts, 12 d’octubre del 2021

Matinal a Vallespinosa, 10 d'octubre del 2021

A les 8 sortim de Santa Coloma amb cotxes fins a les Eres de Vallespinosa, on els aparquem. Baixem fins al poble i anem fent camí pel clot de Comadevaques. Passem per davant les runes del molí de Racó i més avall, al mas del Pava, agafem el camí de Cal Mandil, que de seguida deixem per prendre un senderó que puja dret al castell de Saborella, on parem per esmorzar. Continuem anant a buscar el camí cap al coll de les Agulles. Quan n'hem fet un tros, ens desviem per anar a la roca Foradada (una roca trencada que s'aguanta pels pèls), on cap dels companys no hi havia pujat mai. Desfem camí i pugem fins al coll per una pista molt dreta. A partir d'aquí tot planer fins al castell de Selmella. Ens hi parem per contemplar les vistes. Per un senderó anem fins al coll de Valls, on trobem la pista que baixa a Cabra però nosaltres agafem direcció Vallespinosa. Aquesta sortida sempre l'havíem fet en sentit contrari i tot es veu diferent.